Sunday, February 20, 2011

Sigrun LN Werner-utstilling i Årnes

På Nes Kulturhus i Årnes pågår fortsatt Sigrun LN Werners kunstutstilling (skjønt den stenger klokka åtte i kveld, søndag 20. februar).

Jeg klarte heldigvis å få somlet meg dit i går, og syntes det var en flott utstilling - riktignok i litt mindre idylliske omgivelser enn den forrige utstillingen jeg så med henne, som var i Nes Kirkeruiner.

IMG_3179 ed

Sigrun lager herlige bilder som ofte har dyr og mønstre som motiver, som vi ser i bildet ovenfor. Det er lekne og friske bilder og håndverksmessig utmerket utført (etter det jeg kan bedømme - jeg er jo ingen kunstner...) Ofte er bildene i serier som spiller på hverandre:

IMG_3173 ed

Løp og kjøp!

(PS: Jeg må nevne at Sigrun er en god venn av undertegnede. Jeg tror sannelig jeg til og med var forlover for hennes mann (som på brutalt vis er kuttet vekk i bildet ovenfor - her er originalen). Men kunsten taler jo for seg selv.)

No comments:

Post a Comment