Friday, December 31, 2010

Musikken jeg hørte på i 2010

Det er tid for å oppsummere året som har gått. La meg starte med musikken. Dette er artistene jeg hørte mest på i året som gikk (ifølge last.fm, som pleier å ha god greie på sånt):

1. Tre små kinesere
2. deLillos
3. Alexander Rybak
4. Bare Egil Band
5. The Beatles
6. Paul McCartney
7. a-ha
8. The Cranberries
8. Hellbillies
8. Lillebjørn Nilsen

Ingen særlige tegn til å være hipp og følge med i den nyeste musikken her altså...

Ser jeg på albumene jeg har hørt mest på, ser det slik ut:

1. Bare Egil Band – I fyr og flamme
2. Alexander Rybak – No Boundaries
3. Tre små kinesere – Kjærlighet På Tunga
4. deLillos – Mere
5. Soundtrack – Juno: Music from the Motion Picture [Deluxe Edition Soundtrack]
6. Cast – The Big Gay Musical
7. Jay Brannan – Goddamned (Bonus Track Version)
8. Crowded House – Woodface
8. Morten Harket – Wild Seed
8. Karpe Diem – Fire vegger

Dette var jo ikke så aller verst - opptil flere plater som faktisk kom ut i 2010...

For å fullføre øvelsen: her er de 10(-12) låtene jeg hørte mest på i 2010:

1. Owl City – Fireflies
2. Patti Smith – Smells Like Teen Spirit
3. Donkeyboy – Ambitions
3. Tre små kinesere – En liten gutt
5. deLillos – Min beibi dro avsted
5. Bjørn Johan Muri – Yes Man
7. Karpe Diem – Stjerner
7. Cast – God Loves Gays
7. Alexander Rybak – First Kiss
7. Alexander Rybak – Oah
7. Tre små kinesere – Frier

No comments:

Post a Comment