Monday, November 29, 2010

Ukas sjokolade: Twist Cocos

IMG_0692

Cocos er en av de to opprinnelige Twistbitene, ifølge Wikipedia (den andre er lakrisbiten). Den består rimeligvis av kokosmasse med sjokolade rundt og er ganske særpregen i smaken.

For meg har kokosbiten lenge vært en av de absolutte Twistfavorittene, og det er nok delvis fordi den byr på en smak jeg ikke får så ofte ellers. Og kokosmassen gir tyggemotstand uten at den verken knekker tennene eller setter seg fast i dem - du merker at du spiser og ikke drikker sjokolade... I det hele tatt er dette en helt utmerket konfektbit - selv om jeg (som vanlig) er litt nysgjerrig på hvordan den ville ha smakt med mørk sjokolade rundt.

Jeg forstår, intellektuelt sett, at det blir kjedelig om all sjokolade er mørk. Men samtidig forstår jeg det ikke... :-)

Konklusjon:

No comments:

Post a Comment