Sunday, January 10, 2010

Priser på gaygalla

I går var det et arrangement som het GayGalla i Oslo. Jeg var ikke der, men via Twitter har jeg fanget opp en del av prisvinnerne:

Årets hetero: Jonas Gahr Støre
Årets faghag: Erna Solberg
Årets superhelt: The BlackSheeps
Årets blogg: Dagens valium

Velfortjent pris til The BlackSheeps. De andre mener jeg ikke så fryktelig mye om, tror jeg...

Jeg har ikke fanget opp hvem som fikk Årets Idrettshelt, Årets Mediabegivenhet, Årets Homohit, som jeg ser også skulle være kategorier. Hvem vant dem?

(Oppdatering: nå har Gaysir laget en sak på Gaygalla, og her er resten av prisene:
Årets homohit: Alexander Rybak med Fairytale. Vant etter avstemning på Gaysir.
Årets idrettshelt: Håndballspiller Are Grongstad, fordi han er den første mannen i norsk lagidrett på topp-nivå som er åpen homofil.
Årets mediebegivenhet: Innsettelsen av USAs president, Barack Obama.)

No comments:

Post a Comment