Wednesday, November 11, 2009

Ukas bilde: Bergen by

Også Bergen er en vakker by. Og like ved Lille Lundegårdsvann står denne lille krabaten.

Jeg har etter hvert vært mange, mange turer i Bergen. De første par-tre turene regnet det ustanselig, og det overrasket meg litt da jeg oppdaget at også Bergen har oppholdsvær av og til. Og i den senere tid har jeg også oppdaget Bergen Kunstmuseum, som har flotte samlinger midt i sentrum, så etter hvert har jeg blitt mer og mer glad i byen. Men jeg tar fortsatt med paraply.

Boy fountain (Bergen)

2 comments:

  1. Einar7:00 PM

    Jeg synes det er litt ekkelt med homofili. De penetrerer penis inn i analåpningen til den andre. Analen er hvor kroppsgasser og avføring skal ut. Da er det litt rart at man putter en kroppsdel inn her og kaller det for kjærlighet. Dessuten har menn en del hårvekst på rygg og rumpe, det gjør det ikke akkurat mer appetitlig.. Skjønner godt at mange vil holde denne driften skjult for andre av de som har det. For uansett hvor mye de andre tolererer og respekterer det, så vil de helst ikke tenke på hva det er de egentlig gjør. Det paradoksale er faktisk at homosexualitet er så kontroversielt, at man kan kalle det kjærlighet, men man vil ikke gå i kjerna på hva de praktiserer.

    ReplyDelete
  2. Hei, Einar!

    Her tror jeg du har misforstått litt. Det er faktisk verken slik at ALLE homofile praktiserer analsex eller at BARE homofile praktiserer analsex.

    Jeg kan heller ikke huske å ha møtt homofile som har blandet sammen kjærlighet og sex helt på den måten du beskriver - de fleste ser at dette er to ulike ting som riktighok også er fine sammen.

    Jeg har for øvrig visse problemer med å forstå hvilken sammenheng det er mellom mitt innlegg om Bergen by og din kommentar.

    ReplyDelete