Friday, September 25, 2009

Dette hører jeg på for tida

Jeg har tidligere mast om at jeg fører statistikk over dette og hint, men når det gjelder musikk har heldigvis teknologien spart meg for det. Musikken jeg hører både på iPoden og i iTunes blir sympatisk nok logget av last.fm, slik at jeg kan more meg med å se hva jeg egentlig hører på. Nylig passerte den 40.000 sanger.

De siste tre månedene er dette topp 10 på artistlista:
1 Jay Brannan
2 deLillos
3 Alexander Rybak
4 Tre små kinesere
5 a-ha
6 Hellbillies
7 Paul McCartney
8 Bare Egil Band
9 The Beatles
10 Ole Paus

...og her er albumlista:
1 Jay Brannan – In living cover
2 Alexander Rybak – Fairytales
3 deLillos – Huskeglemme
4 deLillos – Mere
5 Jay Brannan – Goddamned (Bonus Track Version)
6 Odd Børretzen – Noen ganger er det all right
7 a-ha – Hunting High and Low
8 Ole Paus – Jeg Kaller Det Vakker Musikk
8 Lars Martin Myhre & Odd Børretzen – Syv Sørgelige Sanger Og Tre Triste
8 Morten Harket – Wild Seed

Oj, kun to utenlandske innslag her - og begge er Jay Brannan...

No comments:

Post a Comment