Monday, May 18, 2009

Jeg rydder i bloggene mine...

Gjennom årene har jeg startet blogger etter innfallsmetoden, og må etter hvert innse at det må ryddes. Det har jeg herved gjort: jeg skal skille litt tydeligere mellom private blogger og jobbrelaterte blogger. Og fortsatt skal jeg ha både engelskspråklige og norskspråklige blogger. Det skulle tilsi at antallet blogger bør kunne presses ned i fire...

Altså:
Privat blogg på norsk: Bjørn på norsk (som før)
Privat blogg på engelsk: Bjørn's blog (som før)
Jobbrelatert blogg på norsk: Lærerutdanneren Bjørn (ny)
Jobbrelatert blogg på engelsk: Teacher Educator Bjørn (ny)

Med dette oppnår jeg:
- å redusere antall blogger (ja, faktisk)
- å skille tydeligere mellom jobb og privat, slik at folk kan følge mine blogginnlegg om matematikk uten å få spydigheter om Arbeiderpartiet med på kjøpet, for eksempel

Så gjenstår det å se om innholdet blir like bra som strukturen... :-)

No comments:

Post a Comment