Sunday, January 04, 2009

Ærlig meme

Hvor ærlig klarer du egentlig å være? (stjålet fra Pernilles blogg)

1. Hva har du under buksa di akkuratt nå?
Truse...

2. Helt ærlig, når dusjet du sist?
I dag tidlig.

3. Hva har du i venstre bukselomme akkurat nå?
Kam, kredittkort, seddelklype og skritteller...

4. Hva var den siste setningen du sa?
Jeg elsker deg.

5. Pusset du tennene idag tidelig?
Nei.

6. Skylder du noen penger?
Nei, det tror jeg ikke.

8. Har du noen gang latt som om du var full?
Nei.

9. Hva putta du i kjeften sist?
Repsils.

10. Hvem er du mest glad i for tiden?
Kjæresten min, naturligvis.

11. Hvem betyr mest for deg i hele verden?
Kjæresten.

12. Hvem var den siste du kranglet med?
Må vel også ha vært kjæresten - men det begynner å bli en stund siden.

13. Hvem er den største nerden du vet om?
Frode?

14. Har du noen fetisj?
Ja.

15. Hva tenner du mest på?
Gutter...

16. Har du noen gang hatt sex med "publikum"?
Nei. (Jeg tror jeg lar være å gå inn i en slik "Definer sex" og "Definer publikum"-diskusjon.)

17. Liker du ditt eget navn?
Jepp, man venner seg jo til alt...

18. Er du mamma-dalt eller pappa-dalt?
Mammadalt, sikkert.

19. Kunne du ha latt som om du var venn med noen for å oppnå noe du selv syns er kult/gøy?
Neppe. Vennskap er viktig.

20. Er du rasist?
Ikke i den forstand at jeg tror at en "rase" er overlegen andre. Men jeg har nok fordommer som dukker opp av og til.

21. Gir du ofte komplimenter til folk som du er glad i som du egentlig ikke mener?
Nei.

22. Hvor mange barn vil du ha?
Ingen, tror jeg.

23. Vil du gifte deg?
Ja, det tror jeg da.

24. Hvem ser du fremtiden din sammen med akkurat nå?
Kjæresten, naturligvis.

25. Hater du noen?
Nei, jeg har vært heldig og hatt et veldig "beskyttet" liv. Men jeg forstår at folk kan hate når noen har gjort noe helt grusomt mot dem.

26. Har du noen gang spytta i skoene til noen du ikke liker på en fest?
Nei... Har aldri vurdert det heller...

27. Siste mottatte melding på mobilen:
Sorry, har ikke innhentet tillatelse til å gjengi andres meldinger...

28. Hva syns du selv du er mest flink til?
Jeg synes jeg er flink til å skrive. Jeg tror også at jeg er flink til å omgås mennesker.

29. Kunne du ha torturert noen?
Nei, det tror jeg ikke.

30. Hva smaker pekefingeren på din venstre hånd akkuratt nå?
Vanskelig å si, etter all Repsils-en...

31. Kunne du bodd i Andeby?
Nei, for godslig. Jeg vet ikke hvor homofilmfestivalen er i den byen.

34. Hva lukter det i luften der du er nå?
Min luktesans er sterkt nedsatt på grunn av forkjølelse...

35. Hvilken shampoo brukte du sist?
Head&Shoulder

36. Pleier du å sove alene?
Nei

38. Narkotika?
Nei, det har jeg ikke prøvd.

39. Har du noen gang lest meldingene på telefonen til dine nærmeste?
Bare når de har bedt meg gjøre det.

40. Kunne du tenke deg å slippe å arbeide og leve på trygd?
Jeg tror at jeg ville klare å finne meningsfulle oppgaver å gjøre selv uten jobben min, så hvis jeg fikk nok penger, tror jeg at det skulle ha fungert.

41. Får du adrenalinkick av å høre en god motorlyd suse forbi?
Nei, slett ikke. "God motorlyd" gir ikke mening for meg.

42. Er du som et barn på julaften?
Nei.

43. Noen gang badet naken?
Ja, mange ganger.

44. Sviktet noen?
Jeg prøver å være ærlig. Jeg mener selv ikke at jeg har sviktet noen, og er forsiktig med hva jeg lover. Men jeg vet ikke hva andre mener.

45. Rams opp alle som er i samme rom som deg akkuratt nå:
Ingen.

46. Hva tenker du når jeg sier "analyse"?
En del av matematikken som er ganske kraftig.

47. Angrer du på et forhold?
Jeg har ikke behov for anger. Anger oppfatter jeg som uproduktivt. Gjort er gjort. Men man kan lære av fortida, naturligvis.

49. Viss du måtte velge, arbeide i Nordsjøen eller sitte i kassen på Mega?
Sannsynligvis Mega. Vanskelig å opprettholde et vanlig sosialt liv hvis man er i Nordsjøen i ukevis i strekk.

50. Tenner du på parfymelukt av det motsatte kjønn?
Nei, hvorfor i all verden skulle jeg det.

51. Leker du ofte med lighter?
Har ikke lighter.

52. Spist rå kjøttdeig?
Nei.

53. Vært forelska i en lærer?
Nei. Snarere tvert imot - kanskje en elev har vært forelsket i meg?

54. Synes du blondiner er dumme?
Nei.

55. Synes du det er bare "bondetamper" som bor på landet?
Nei, men folk med "urbane interesser" trekker gjerne mot byen.

56. Tror du at det er en global oppvarming?
Ja, naturligvis.

57. Synes du bensin lukter godt?
Er du gal?

58. Noen gang innhalert fra en bensintank?
Ikke frivillig.

59. Klippet en sau?
Nei.

60. Melket en ku?
Nei.

61. Plukket egg fra en rugende høne?
Nei.

62. Ridd i full gallopp på en hest?
Nei.

63. Blitt angrepet av en hund?
Nei, ikke akkurat.

64. Er det homo for gutter å bruke lipsyl?
Nei, ikke akkurat homo, men helt ok ihvertfall.

66. Viss noen var utro mot en god venn av deg, ville du sagt ifra da?
Oj, vanskelig å si.

68. Hvilke aktiviteter skjer utenfor vinduet ditt akkurat nå?
Sikkert noen som går tur.

69. Rams opp alle planer for morgen-dagen:
Sende inn de to artiklene som jeg har skrevet ferdig, være leksehjelp, rydde litt på kontoret, planlegge etterutdanningskurs...

70. Er det greit med en hvit løgn for å unngå å såre noen eller lage oppstyr?
Av og til.

No comments:

Post a Comment