Sunday, February 24, 2008

Høydepunkter fra min engelske blog...

Jeg praktiserer en klar todeling av blogginnleggene mine - innlegg som sannsynligvis kun er interessante for nordmenn (om noen), plasseres i denne bloggen, mens innlegg som neppe er mer interessante for nordmenn enn for andre, plasseres i min engelskspråklige Bjørn's blog.

I den engelske bloggen har jeg i det siste skrevet om kunst (Nico Widerberg, Splendor of the Baroque and beyond og National Taiwan Museum of Fine Arts), Magnus Carlsen, teater (Peter Pan, Døden i Teben og Les Éphémères), filmer (Du levande, Cassandra's Dream, Rottweiler, The Nanny Diaries og Paranoid Park), Edison Chen, kneet mitt, egenproduserte tegneserier, menneskerettigheter i Kina, pedagogikk og Håvard Bøkko.

Variasjon er altså et stikkord... Enjoy!

No comments:

Post a Comment