Monday, September 10, 2007

Adeccoligaen runde 21 og 22

Molde slo Ham-Kam mens Glimt slo Notodden i forrige serierunde. I gårsdagens serierunde feilet alle tre lagene. Ham-Kam tapte så det sang mot Bryne (riktignok en kamp jeg ikke regnet med poeng i da jeg satte opp oversikten før sesongen). Molde klarte bare uavgjort mot Skeid, noe som ga 2 poeng mindre enn forventet, og Glimt måtte reise hjem fra Tromsdalen med bare ett poeng, noe som også var 2 mindre enn forventet. Det betyr at selv om tabellsituasjonen ble forverret for Ham-Kam i går, gikk det bedre enn jeg fryktet.

I forhold til mitt skjema ser det slik ut:
Molde: 8 foran skjema (etter 22 kamper)
Ham-Kam: 5 foran skjema (etter 22 kamper)
Bodø/Glimt: 4 foran skjema (etter 22 kamper)

Neste serierunde er slik:
Glimt - Haugesund: 3 poeng til Glimt i mitt skjema
KIL - Molde: 3 poeng til Molde
Ham-Kam - Raufoss: 3 poeng til Ham-Kam

Og i bakgrunnen har Moss begynt å melde seg på igjen, bare 4 poeng bak Glimt nå.

No comments:

Post a Comment