Thursday, January 11, 2007

Arne Hjeltnes wanted

Helt siden jeg ble utsatt for innbrudd for snart fire år siden, har jeg vært på jakt etter en bestemt av CDene som ble stjålet: Arne Hjeltnes og Romlingane: "Ein mann å halda i". CDen inneholder en del av Arne Hjeltnes' ypperste dikt (for eksempel "Linjemann"), ved siden av noen strålende morsomme sanger, for eksempel sangen om Postman Pat, som uheldigvis kjørte i fylla i akkurat den sangen...

Vet noen hvor jeg kan få tak i CDen, er jeg takknemlig!

(CDen er fra 1994 og er utgitt av RCA. Nummer: RCA: 74321 219542)

2 comments:

  1. Anonymous9:05 PM

    Du finner den på diverse p2p.

    ReplyDelete
  2. Takk! Men nå har jeg faktisk fått tak i den på ei bruktsjappe i byen. Jeg har faktisk flere ganger gått inn i bruktsjapper kun for å lete etter denne - og fikk til slutt napp!

    "Far min han er linjemann" - supert.

    ReplyDelete