Sunday, March 26, 2006

Tippeligaen 2006

Hurra! Snart er en ny sesong i gang i eliteserien i fotball. Jeg har sjekket tipsene hos ti forskjellige bookmakere, og tipsene er relativt like (ikke overraskende). En rask sammenregning av tipsene gir følgende tabell:

1 Rosenborg
2 Lillestrøm
3 Vålerenga
4 Start
5 Brann
6 Viking
7 Lyn
8 Stabæk
9 Tromsø
10 Fredrikstad
11 Odd Grenland
12 Molde
13 Ham-Kam
14 Sandefjord

For Ham-Kams del er jo dette et greit tips - Ham-Kam er best som underdogs.

Jeg teller for øvrig fortsatt på knappene om jeg skal kjøpe "sesongkort" hos Canal Digital eller ikke. Det koster knapt 800 kroner for hele sesongen + 600 kroner i året og 60 kroner i måneden for dekoderen, hvis jeg har fortstått det rett. Altså fort et par tusen kroner. Hvor mange kamper vil jeg realistisk sett se? Hvis vi sier at jeg ser 10 kamper blir det altså fort et par hundre kroner pr kamp... Så kanskje jeg heller nøyer meg med gratiskampene som vanlig...

No comments:

Post a Comment