Saturday, August 13, 2005

Fredrikstad - Ham-Kam 1-1

Heldigvis klarte Ham-Kam en noe heldig uavgjort mot Fredrikstad, på samme måte som Fredrikstad var heldige i vår. Dermed er Ham-Kam tilbake der de hører til: foran Rosenborg! :-)

Ham-Kam har nå tatt åtte poeng på fire kamper, noe som vel må sies å være godkjent. (Det som bekymrer meg er at Odd begynner å nærme seg bakfra - siden jeg har veddet ei flaske rødvin på at Ham-Kam er foran Odd når sesongen er over...)

Neste kamp er ikke før 28. august, da Ham-Kam tar imot Lillestrøm. Så spiller de borte mot Start 11. september, hjemme mot Lyn 18. september, borte mot Viking 25. september, hjemme mot Rosenborg 2. oktober og Odd borte 16. oktober. Når jeg før sesongen kikket på lagene, tenkte jeg meg at Ham-Kam skulle klare fem poeng på disse seks kampene. Det bør ikke være umulig, men det er heller ikke noen av disse kampene som er direkte enkle (hvis da ikke Rosenborg fortsetter å spille som de har gjort i det siste...)

Når jeg har nevnt så mye av programmet, kan jeg nevne de to siste også: Ham-Kam bør definitivt slå Molde i Molde, før de tar imot Brann i serieavslutningen.

No comments:

Post a Comment