Sunday, June 26, 2005

Mr. Gay Europe

I går ble Europride avsluttet. Alt i alt må vel Europride regnes som en suksess, selv om arrangementene holdt meg unna bloggen min det meste av tida...

Det siste showet var Mr. Gay Europe-konkurransen. Tretten gutter kjempet om tittelen, og til tross for kommentarer om at intelligens og alle andre typer personlige egenskaper skulle spille en rolle, så det ut som at utseende ikke helt var glemt som kriterium.



Min favoritt gjennom kvelden var den nederlandske kandidaten, Alexander van Kempen, men til tross for at han fikk flest førsteplasser av juryen, var det ikke han som fikk flest poeng ialt, så han ble dermed ikke Mr. Gay Europe.



Istedet ble vinneren den norske deltakeren, David Thorkildsen. ("who is also Mr Gay Bergen, originally comes from the tiny village Kvinnherrad. He is 20 years old and works as a sales representative. His hobbies include singing and dancing, music, kick boxing, rollerblading and art. He also likes to look after his body by going to the gym. David will compete in the Mr Gay Universe competition in Palm Springs, California in October 2005",ifølge Mr. Gay Europe homepage.



Jeg tar med et bilde til. Bildene i denne postingen er fra gaysir.



Etter at jeg så Mr. Gay Europe i går kveld, bestemte jeg meg for å trene litt før badesesongen. (Selv om jeg frykter at det er bitelittegranne for lite tid til å komme i den type form før ... neste uke eller noe sånt...) Kanskje jeg burde legge inn et badetøybilde av meg selv her for å vise hvordan "virkelige mennesker" ser ut - men jeg gjetter at du vet det allerede...

Isteden putter jeg inn et bilde av Mr. Gay Norway 2004. Han er vondt vakker, så vær advart:




(Dette er en oversettelse av et innlegg i min engelske blog.)

No comments:

Post a Comment