Saturday, May 28, 2005

Blogginnlegg blir leserinnlegg...

Jaja. Jeg skrev jo et lite blogginnlegg om Dag og tid for noen dager siden, da de bedrev litt kreativ matematikk - og jeg sendte en link til avisa til orientering. Og nå har de jammen tolket det som et leserinnlegg og puttet det på trykk. Kanskje jeg ville vært litt mindre spydig hvis jeg hadde tenkt på det som noe som skulle på trykk, men gjort er gjort og spist er spist...

Jeg opplevde forresten en gang at et ganske sint klagebrev jeg skrev ble satt på trykk i "Filmklubbnytt" uten at man spurte på forhånd. Da blir det jo nesten litt skummelt å sende brev. Takke meg til telefon... :-)

Men jeg står jo for det jeg skrev - bortsett fra at jeg normalt ikke vil være så arrogant i forhold til folk som gjør regnefeil. Det er menneskelig å feile, og noen er så uheldige at de gjør det i adskillig mer leste aviser enn Dag og tid... (Oj, nå var jeg visst slem igjen...)

No comments:

Post a Comment